oğuz erden arkadaşım.. teşbihte kusur olmaz..
senin söylediğin sözler hakkında kitap
yapılsa bundan gocunmazsın.. yahut hayatınla
ilgili yazılar yazılsa.. neden gocunmazsın
çünkü o senin yaşadığın hayat ve
söylediğin sözlerden ibarettir..! ...
Bilal Burak Yanlislar
25 Mart 2011 Cuma, 14:32
efekan abimizdende gördüğümüz üzere
birilerinin kalemi onun görüşleriyle
ölçüşmüz ve kendi çapında fikirlerini beyan
ediyor.. doğruluğunu kendiside bilmiyor.. sadece
yapılanları kötüye yorumluyor.. bense
yapılanları at gözlüğü ile değil geniş bir
perspektiften bakmaya gayret ediyorum.. sonuçta
bekar ile evli adamın "aile muhabbeti"
farklı olur.. saygılar..
Efekan Narli
25 Mart 2011 Cuma, 14:37
belli at gözlüksüz baktıgın ne çabuk
verdiğim linki izledinde hemen yorum yapıyorsun
anlamadım
Oğuz Erden
25 Mart 2011 Cuma, 14:50
bılal bey başbakan sizi vekilmi tayın etdi
olaylara ve yorulara geniş acıdan baktığın
belli oluyor siz en iyisi yazdıklarınızı ve
yazılan yorumları tekrar oku videoları tekrar
izle akp iktıdara geldiğ
Oğuz Erden
25 Mart 2011 Cuma, 14:50
günden bu yana bu güne kadarki süreci iyi
incele
Bilal Burak Yanlislar
25 Mart 2011 Cuma, 16:23
efekan üstad.. verdiğin linkte başlıklar adam
olana yeter.. -ki 3 video izledim.. +
söylediklerimde katılmadığın nokta nedir
merak ettim..
Bilal Burak Yanlislar
25 Mart 2011 Cuma, 16:25
oğuz erden abicim.. beni tayin eden kişide sizi
celladı olarak tayin etmiş demekki..(!) ben
neyin kavgasını yaptığınızı soruyorum..?
sizin cümlenizden sadece kötü kelimeleri
tırnaklasam bu sizin kötü olduğunuz izlemini
vermezmi..? adam basbayağı tırnaklamış
işte..
Bilal Burak Yanlislar
25 Mart 2011 Cuma, 16:27
-ki şu ülkede Atatürk'ten tutun
menderes,özal'ı dahi tartışıyorken
bunların olması gayet normal..!***a birde hak
verin hak..! sanıyormusunuzki söyledikleriniz
sadece burada kalacak...?
Abdullah Yılmaz
26 Mart 2011 Cumartesi, 06:45
sayın bilal burak insan yaratıldıgından beri
islam yoktu diyorsunuz.size soruyorum adem
aleyhisselam allahutealaya meleklerine
kitaplarına peygamberlerine ahiret gününe kader
ve kazaya nasıl inanıyordu bizim gibimi yoksa
bizden başkamı.ondan sonra gelen peygamberlerde
nasıl inanıyorlardı lütfen delillerinle
yazarmısınız.?
Oğuz Erden
26 Mart 2011 Cumartesi, 07:58
Bilal bey anlamadım üstü kapalı tehtitmi
ediliyorum yazdıklarımı istediğiniz yere
servis yapabilirsiniz bundan daha kötüsü olamaz
nerde ıse türküm demeyi suc sayacaksınız
türk devletinde enfazla yapacagınız aslı
olmaya bir örgüt mensubu di...
Bilal Burak Yanlislar
26 Mart 2011 Cumartesi, 20:08
oğuz erden abicim.. seviyenizi belirleyemediğim
için ne seviyenize çıkabiliyorum nede
düşebiliyorum.. söylediklerinize arkadaşlarla
epey bi güldük Allah razı olsun.. =J
Bilal Burak Yanlislar
26 Mart 2011 Cumartesi, 20:14
abdullah kardeşim.. islamiyetin doğuşu
hakkında herhangi bir araştırma yapmanız ortam
olarak daha uygun olur.. nitekim normal yazıdan
dahi insan tehdit edildiğini sanıyor.. size daha
müsait bir vaktimde özelinizden mesaj atarım..
Oğuz Erden
27 Mart 2011 Pazar, 03:25
bılal bey sevye belırleme sınavımı yapıyoruz
yazılarımda gulunecek bırsey goremedım
aglayacagınız yerde guluyormusunuz benım
sevyeme cıkabılmenız ıcın aslına
donmelısın
Abdullah Yılmaz
27 Mart 2011 Pazar, 19:05
sayın bilal burak ne bilginiz varsa burdan
paylaşın.alt tarafı bir soru sorduk bunun
neresi tehtit olarak algılancak.ilk insanın ve
peygamberin ve ondan sonra gelen peygamberin
inancı nasıldı.
Bilal Burak Yanlislar
27 Mart 2011 Pazar, 19:39
abdullah kardeş.. gene müsait vaktimin
olmamasından dolayı kısa yazmam gerekecek.. o
yüzden özür dilerim.. "İslam’a göre
ilk din tevhit dinidir. İlk insan Hz. Adem Tevhit
dininin ilk tebliğcisidir. Gönderilen dinleri
ilk önce kabul etmeyenl...
Abdullah Yılmaz
28 Mart 2011 Pazartesi, 04:31
DEGERLİ BİLAL KARDEŞİM madem inanclarımızda
hiç bir fark yoktur.fark nerdedir. ayrıca islam
ne demektir.?
Bilal Burak Yanlislar
28 Mart 2011 Pazartesi, 20:57
Abdullah kardeşim.. İnançlar arasındaki en
ortak şey Allah inancıdır.. Tanrı diyen var
Allah c.c. diyen var.. Ben Allah c.c. derim..
Esmaül Hüsnada Allah'ın o güzel
isimlerinin arasında Tanrı olmadığı için
demem.. neyse fark olarakta iman o...
Can Beslen
06 Nisan 2011 Çarşamba, 18:35
abdullah yılmaz kardeşim.. insan
yaratıldığından bu yana İslam yoktur..!
İslam Peygamber efendimiz s.a.v. ile birlikte
zuhur etmiştir.. Halen dinler arası diyalogun
İslamı hiçe sayan bir oluşum olduğunu
düşünen arkadaşlara sesleniyorum.. Di...
Abdullah Yılmaz
07 Nisan 2011 Perşembe, 00:26
SAYIN BİLAL BURAK lütfen başka yerlere sapmadan
benim şu sorularıma cevap veriniz..biz şuan
allahuteaya yani sati ve subuti sıfatlarına
inanıyoruz .bizim bu inancımızla ilk insan ve
ilk peygamber olan adem aleyhisselam ve ondan
sonraki peyg...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 00:44
can arkadaşım.. dinler arası diyalog
oluşumunun hiç bir konusunu gözden geçirdinmi?
hiç merak uyandırıp kendinden araştırma
yaptınmı? ülkücülüğü sadece
Türk'lere nazaran bir oluşum görüşünü
benimseyip ülkemizde bulunan diğer etnik
kökenli v...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 00:46
-ki videonu izledim ve kesinlikle
katılıyorum..! ancak senin yanlış bir video
paylaştığını düşünüyorum.. çünkü
paylaştığın videodaki düşüncelerle hem
fikir olduğum kesin...! sanırım videodan bi
habersin sen..
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 00:59
abdullah kardeşim önceden de bahsettiğim gibi
bu araştırmayı kendinin yapmanı öneririm..!
çünkü söylediğin şeyler bana muhalefet olmak
için sarfettiğin cümlelerden ibaret..!
sorunuzla ilgili; Hz. Adem Peygamberin tebliğsi
olan Tevhid dini i...
Abdullah Yılmaz
07 Nisan 2011 Perşembe, 02:15
sayın bilal burak biliyorsan sorumun cevabını
neden gizliyorsun yok eger bilmiyrsan neden
bilmediklerini biliyorum diyorsunuz.eger iddia
ettikleriniz dogru olsaydı burda baylaşmak
geregi duyardınız .sonuçta hepimiz
bildiklerimizi ögretmek b...
Can Beslen
07 Nisan 2011 Perşembe, 20:04
Dinler Arası Diyalog ile İlgili Bilgim Var
Yeterince Araştırdım Biliyorum.Senin Bir
Söylediğini Değil Her Söylediğinin yalan
olduğunu ispatlarım.Hemde Ayetlerle. innet dine
indallahil islam Ne Demek Söyle Bakalım.Peki
Allah Katında Tek Din...
Can Beslen
07 Nisan 2011 Perşembe, 20:17
Al sana Başka Bir Kaynak.Aç f.g nin
''HOŞGÖRÜ VE DİYALOG
iKLİMİ'' Adlı Kitabının
155.Sayfasını Orada ; Hristiyan ve Yahudilerle
İlgili Kuran Ayetleri Çok Sert***a Bu O
günkiler için geçerli bugünkiler için değil
sözlerini bul.Sonra Aç Asıl Rehber Kuran-ı
Kerim i FATIR SURESİ 43.AYETİ bul kararını
kendin ver.
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 23:17
can kardeşim.. Farklı inanç, dünya görüşü
ve hayat tarzına sahip fertler ve guruplar
arasında yapılan buluşma ve görüşmelerin
birden fazla***acı vardır; bunlardan bazıları
da şunlar olabilir: 1. Birbirlerini tanımak,
doğru bilgi sahibi olma...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 23:23
Diyaloglar (buluşmalar, görüşmeler,
tartışmalar, ortak teşebbüsler ve eylemler)
oldukça eski zamanlardan beri yapılmıştır.
Müslümanların katıldığı diyaloglar ise daha
Hz. Peygamber zamanında başlamıştır.
Peygamberimiz (s.a.) en önemli görev...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 23:28
Dinler arası diyalog ile bilginin var olduğunu
söylediğine göre ya toplantılara katıldın
yahut katılan kişilerin görüşlerini
araştırıp bilgi sahibi oldun... yoksa bu tür
videoların dolduruşuna gelip Kuran Ayetlerini
kendi kafana göre tefsir...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 23:45
Abdullah arkadaşım.. Zati sıfatlar yalnızca
Allah'a c.c. aittir. Subuti sıfatlar ise
kısmen insanların da sahip olabileceği
sıfatlardır.. senin sorduğun soru bile kafadan
yanlış..! Hz. Adem'den bu yana tebliğ
edilen şey Allah'ın c.c. varlığ...
Bilal Burak Yanlislar
07 Nisan 2011 Perşembe, 23:46
can arkadaşım.. adres;
http://www.hayrettinkarama
Abdullah Yılmaz
08 Nisan 2011 Cuma, 01:10
sayın bilal burak gerçekten senin adın gibi
görüşlerinde yanlışmış .ben size subuti
sıfatlar kullarda yokmu dedim yukardaki
sorumda.önce iyi okumayı ögrenmeni tavsiye
ederim .sonra adem aleyhisselam allahutealanın
zatı sıfatlarına inanıyord...
Abdullah Yılmaz
08 Nisan 2011 Cuma, 01:22
can beslen kardeşimin yorumlarına
katılıyorum.sayın fetullah gülen fensine göre
dini yorumluyor.aynı zamanda kurmayları olan
ahmet şahin hayrettin kahraman.bunların sapık
fikirleri ehlisünnet hocalarımızın
reddiyeleriyle gün yüzüne çıkmıştı...
Bilal Burak Yanlislar
08 Nisan 2011 Cuma, 15:11
abdullah kardeş.. ilk önce anlamsız bir soru
sorduğunun altını çizerek belirtiyorum..! ilk
sorularında islam'ın ilk insandan bu yana
olup olmadığını sorduğundan ötürü ben size
Tevhid dini öncelikli olup Peygamber efendimiz
ile birlikte zuhu...
Bilal Burak Yanlislar
08 Nisan 2011 Cuma, 15:13
ayrıca..! yolladığın hayrettin karaman
videosunda ise yanlış nedir anlamış değilim?
adam diğer meshepler ile hanefi meshebini
karşılaştırıyor? diğer mesheplerle ilgili
bir bilginiz bulunmadan görüşlerinizi beyan
et***nizi öneririm..! bunlar dediğiniz üzere
hassas konular olup fikir karışıklığına sevk
edebilir..! saygılar..
Bilal Burak Yanlislar
08 Nisan 2011 Cuma, 15:17
hayrettin karamanın videosundaki son yorumcunun
yorumunu direk buraya yazıyor ve hem fikir
olduğumu belirtmek istiyorum..! "adam
delilsiz atıyordiye video yayınlamak adama
taraftar toplar çünkü bu videoyu hazırlayan
diğer üç meseb nedemiş o...
Can Beslen
08 Nisan 2011 Cuma, 18:01
Yahu bu adam bana hayrettin karamanı öneriyor
adam hristiyan yahudiler cennete girecek
diyor.Kardeşim bakın kurtulun bunlardan bakara
suresini oku derim.Bilhassa 8.ayetten sonrasını
iyi oku.neyse seninle sohbet etmek bile Allah
muhafaza biz...
Abdullah Yılmaz
09 Nisan 2011 Cumartesi, 03:24
sayın bilal burak yukarda vermiş oldugun bir
papazın müslüman olmasını tabiki memnuniyetle
karşiladım ve karşılarımda.lakin bu kişi bu
diyalog sebebiylemi müslüman olmuş yada başka
sebeblerden ötürümü burasını
anlayamadım..anladıgım şudurki...
Abdullah Yılmaz
09 Nisan 2011 Cumartesi, 03:36
gelelim hayrettin kahramanın nerde yanlış
yaptıgına ben anlarsınız diye videonun yanına
not düşmüştüm lakin ya görmediniz yada
görmek istemediniz.sayın hayrettin kahraman
mezheplerin görüşlerini inkar etmiyor.lakin
ondanda kötü olan şu keli...
Abdullah Yılmaz
09 Nisan 2011 Cumartesi, 03:39
sayın bilal burak diger iki hoca hakkında
verdigim videolar için hiç bir yorum
yapmamışsınız yoksa o videodaki sözleri kale
almıyormusunuz.?
Can Beslen
09 Nisan 2011 Cumartesi, 09:29
Al İşte Bir Tane Daha Allah'ım Sen Bizi Bu
Gafillerden Koru.Bir Kere Bu Konuşma
Brezilya'da Oldu.Varsayalım ki
İspanya'da olsun.ne demek masonluğun
beşiğinde söylenecek en doğru söz,Bu Konuşma
Atalara Ecdada o haçlı seferlerinde verilmiş
şe...
Can Beslen
09 Nisan 2011 Cumartesi, 09:32
Bende Ciddiye Alıp Cevap Yazdım .Adam Kendini
Mesih İlan Eden ve Her Fırsatta Ülkücülere
Sığınmaya Çalışan ,Mankenlerle Ters
İlişkiye Giren Cinci Adnan Oktar'ın
Talebesiymiş.
Hasan Torun
15 Nisan 2011 Cuma, 16:43
ben osman lı değilim olmadım olmayacağım
devşirilmiş soyu sopu belli olmayan TÜRK E VE
TÜRK lüğe sahip çıkmayan elinden geldiğince
TÜRK E VE TÜRK lüğe saldıran aşağılayan
sadece hanedan ile sınırlı karışık etnik
kökene sahip hanedan dan neden olayım benim
soyum GÖKTÜRK soyudur ve gurur duyuyorum***a
asla osmanlı deği olmadım olmayacağım
Hasan Torun
15 Nisan 2011 Cuma, 16:45
bu arada osmanlı ya yakışan tayyip in
gürcistan rumlar ından olduğunu biliyormusunuz
osmanlı gibi devşirilmiş soysuz ne beklenirdiki
zaten rize ye geldiği zaman pankartlarına bakın
potemya ya hoş geldin afiş leri ile karşılanan
bir rum dan daha ne medet beklersiniz siz
zavallılar
Kredi Karti Yapilandirma
04 Haziran 2011 Cumartesi, 21:
YAZIKLAR OLSUN BU DÜŞÜNCESİNİ GÖRÜP,DUYUP
HALA BUNAOY VEREP ARKASINDAN GİDENLERE,
NEDİYELİMKİ ALLAH İSLAH ETSİN.
Yorumlar
senin söylediğin sözler hakkında kitap
yapılsa bundan gocunmazsın.. yahut hayatınla
ilgili yazılar yazılsa.. neden gocunmazsın
çünkü o senin yaşadığın hayat ve
söylediğin sözlerden ibarettir..! ...
birilerinin kalemi onun görüşleriyle
ölçüşmüz ve kendi çapında fikirlerini beyan
ediyor.. doğruluğunu kendiside bilmiyor.. sadece
yapılanları kötüye yorumluyor.. bense
yapılanları at gözlüğü ile değil geniş bir
perspektiften bakmaya gayret ediyorum.. sonuçta
bekar ile evli adamın "aile muhabbeti"
farklı olur.. saygılar..
verdiğim linki izledinde hemen yorum yapıyorsun
anlamadım
olaylara ve yorulara geniş acıdan baktığın
belli oluyor siz en iyisi yazdıklarınızı ve
yazılan yorumları tekrar oku videoları tekrar
izle akp iktıdara geldiğ
incele
olana yeter.. -ki 3 video izledim.. +
söylediklerimde katılmadığın nokta nedir
merak ettim..
celladı olarak tayin etmiş demekki..(!) ben
neyin kavgasını yaptığınızı soruyorum..?
sizin cümlenizden sadece kötü kelimeleri
tırnaklasam bu sizin kötü olduğunuz izlemini
vermezmi..? adam basbayağı tırnaklamış
işte..
menderes,özal'ı dahi tartışıyorken
bunların olması gayet normal..!***a birde hak
verin hak..! sanıyormusunuzki söyledikleriniz
sadece burada kalacak...?
islam yoktu diyorsunuz.size soruyorum adem
aleyhisselam allahutealaya meleklerine
kitaplarına peygamberlerine ahiret gününe kader
ve kazaya nasıl inanıyordu bizim gibimi yoksa
bizden başkamı.ondan sonra gelen peygamberlerde
nasıl inanıyorlardı lütfen delillerinle
yazarmısınız.?
ediliyorum yazdıklarımı istediğiniz yere
servis yapabilirsiniz bundan daha kötüsü olamaz
nerde ıse türküm demeyi suc sayacaksınız
türk devletinde enfazla yapacagınız aslı
olmaya bir örgüt mensubu di...
için ne seviyenize çıkabiliyorum nede
düşebiliyorum.. söylediklerinize arkadaşlarla
epey bi güldük Allah razı olsun.. =J
hakkında herhangi bir araştırma yapmanız ortam
olarak daha uygun olur.. nitekim normal yazıdan
dahi insan tehdit edildiğini sanıyor.. size daha
müsait bir vaktimde özelinizden mesaj atarım..
yazılarımda gulunecek bırsey goremedım
aglayacagınız yerde guluyormusunuz benım
sevyeme cıkabılmenız ıcın aslına
donmelısın
paylaşın.alt tarafı bir soru sorduk bunun
neresi tehtit olarak algılancak.ilk insanın ve
peygamberin ve ondan sonra gelen peygamberin
inancı nasıldı.
olmamasından dolayı kısa yazmam gerekecek.. o
yüzden özür dilerim.. "İslam’a göre
ilk din tevhit dinidir. İlk insan Hz. Adem Tevhit
dininin ilk tebliğcisidir. Gönderilen dinleri
ilk önce kabul etmeyenl...
hiç bir fark yoktur.fark nerdedir. ayrıca islam
ne demektir.?
ortak şey Allah inancıdır.. Tanrı diyen var
Allah c.c. diyen var.. Ben Allah c.c. derim..
Esmaül Hüsnada Allah'ın o güzel
isimlerinin arasında Tanrı olmadığı için
demem.. neyse fark olarakta iman o...
yaratıldığından bu yana İslam yoktur..!
İslam Peygamber efendimiz s.a.v. ile birlikte
zuhur etmiştir.. Halen dinler arası diyalogun
İslamı hiçe sayan bir oluşum olduğunu
düşünen arkadaşlara sesleniyorum.. Di...
benim şu sorularıma cevap veriniz..biz şuan
allahuteaya yani sati ve subuti sıfatlarına
inanıyoruz .bizim bu inancımızla ilk insan ve
ilk peygamber olan adem aleyhisselam ve ondan
sonraki peyg...
oluşumunun hiç bir konusunu gözden geçirdinmi?
hiç merak uyandırıp kendinden araştırma
yaptınmı? ülkücülüğü sadece
Türk'lere nazaran bir oluşum görüşünü
benimseyip ülkemizde bulunan diğer etnik
kökenli v...
katılıyorum..! ancak senin yanlış bir video
paylaştığını düşünüyorum.. çünkü
paylaştığın videodaki düşüncelerle hem
fikir olduğum kesin...! sanırım videodan bi
habersin sen..
bu araştırmayı kendinin yapmanı öneririm..!
çünkü söylediğin şeyler bana muhalefet olmak
için sarfettiğin cümlelerden ibaret..!
sorunuzla ilgili; Hz. Adem Peygamberin tebliğsi
olan Tevhid dini i...
neden gizliyorsun yok eger bilmiyrsan neden
bilmediklerini biliyorum diyorsunuz.eger iddia
ettikleriniz dogru olsaydı burda baylaşmak
geregi duyardınız .sonuçta hepimiz
bildiklerimizi ögretmek b...
Yeterince Araştırdım Biliyorum.Senin Bir
Söylediğini Değil Her Söylediğinin yalan
olduğunu ispatlarım.Hemde Ayetlerle. innet dine
indallahil islam Ne Demek Söyle Bakalım.Peki
Allah Katında Tek Din...
''HOŞGÖRÜ VE DİYALOG
iKLİMİ'' Adlı Kitabının
155.Sayfasını Orada ; Hristiyan ve Yahudilerle
İlgili Kuran Ayetleri Çok Sert***a Bu O
günkiler için geçerli bugünkiler için değil
sözlerini bul.Sonra Aç Asıl Rehber Kuran-ı
Kerim i FATIR SURESİ 43.AYETİ bul kararını
kendin ver.
ve hayat tarzına sahip fertler ve guruplar
arasında yapılan buluşma ve görüşmelerin
birden fazla***acı vardır; bunlardan bazıları
da şunlar olabilir: 1. Birbirlerini tanımak,
doğru bilgi sahibi olma...
tartışmalar, ortak teşebbüsler ve eylemler)
oldukça eski zamanlardan beri yapılmıştır.
Müslümanların katıldığı diyaloglar ise daha
Hz. Peygamber zamanında başlamıştır.
Peygamberimiz (s.a.) en önemli görev...
söylediğine göre ya toplantılara katıldın
yahut katılan kişilerin görüşlerini
araştırıp bilgi sahibi oldun... yoksa bu tür
videoların dolduruşuna gelip Kuran Ayetlerini
kendi kafana göre tefsir...
Allah'a c.c. aittir. Subuti sıfatlar ise
kısmen insanların da sahip olabileceği
sıfatlardır.. senin sorduğun soru bile kafadan
yanlış..! Hz. Adem'den bu yana tebliğ
edilen şey Allah'ın c.c. varlığ...
http://www.hayrettinkarama
görüşlerinde yanlışmış .ben size subuti
sıfatlar kullarda yokmu dedim yukardaki
sorumda.önce iyi okumayı ögrenmeni tavsiye
ederim .sonra adem aleyhisselam allahutealanın
zatı sıfatlarına inanıyord...
katılıyorum.sayın fetullah gülen fensine göre
dini yorumluyor.aynı zamanda kurmayları olan
ahmet şahin hayrettin kahraman.bunların sapık
fikirleri ehlisünnet hocalarımızın
reddiyeleriyle gün yüzüne çıkmıştı...
sorduğunun altını çizerek belirtiyorum..! ilk
sorularında islam'ın ilk insandan bu yana
olup olmadığını sorduğundan ötürü ben size
Tevhid dini öncelikli olup Peygamber efendimiz
ile birlikte zuhu...
videosunda ise yanlış nedir anlamış değilim?
adam diğer meshepler ile hanefi meshebini
karşılaştırıyor? diğer mesheplerle ilgili
bir bilginiz bulunmadan görüşlerinizi beyan
et***nizi öneririm..! bunlar dediğiniz üzere
hassas konular olup fikir karışıklığına sevk
edebilir..! saygılar..
yorumunu direk buraya yazıyor ve hem fikir
olduğumu belirtmek istiyorum..! "adam
delilsiz atıyordiye video yayınlamak adama
taraftar toplar çünkü bu videoyu hazırlayan
diğer üç meseb nedemiş o...
adam hristiyan yahudiler cennete girecek
diyor.Kardeşim bakın kurtulun bunlardan bakara
suresini oku derim.Bilhassa 8.ayetten sonrasını
iyi oku.neyse seninle sohbet etmek bile Allah
muhafaza biz...
papazın müslüman olmasını tabiki memnuniyetle
karşiladım ve karşılarımda.lakin bu kişi bu
diyalog sebebiylemi müslüman olmuş yada başka
sebeblerden ötürümü burasını
anlayamadım..anladıgım şudurki...
yaptıgına ben anlarsınız diye videonun yanına
not düşmüştüm lakin ya görmediniz yada
görmek istemediniz.sayın hayrettin kahraman
mezheplerin görüşlerini inkar etmiyor.lakin
ondanda kötü olan şu keli...
verdigim videolar için hiç bir yorum
yapmamışsınız yoksa o videodaki sözleri kale
almıyormusunuz.?
Gafillerden Koru.Bir Kere Bu Konuşma
Brezilya'da Oldu.Varsayalım ki
İspanya'da olsun.ne demek masonluğun
beşiğinde söylenecek en doğru söz,Bu Konuşma
Atalara Ecdada o haçlı seferlerinde verilmiş
şe...
Mesih İlan Eden ve Her Fırsatta Ülkücülere
Sığınmaya Çalışan ,Mankenlerle Ters
İlişkiye Giren Cinci Adnan Oktar'ın
Talebesiymiş.
devşirilmiş soyu sopu belli olmayan TÜRK E VE
TÜRK lüğe sahip çıkmayan elinden geldiğince
TÜRK E VE TÜRK lüğe saldıran aşağılayan
sadece hanedan ile sınırlı karışık etnik
kökene sahip hanedan dan neden olayım benim
soyum GÖKTÜRK soyudur ve gurur duyuyorum***a
asla osmanlı deği olmadım olmayacağım
gürcistan rumlar ından olduğunu biliyormusunuz
osmanlı gibi devşirilmiş soysuz ne beklenirdiki
zaten rize ye geldiği zaman pankartlarına bakın
potemya ya hoş geldin afiş leri ile karşılanan
bir rum dan daha ne medet beklersiniz siz
zavallılar
HALA BUNAOY VEREP ARKASINDAN GİDENLERE,
NEDİYELİMKİ ALLAH İSLAH ETSİN.