SAHTE ŞEYHLER..!

19 Mayıs 2011 Perşembe, 04:52

4909 izlenme
0

Yorumlar

Halil Sergin
Yalan değil abi neden yalan olsun. Bir ölçü
olmalı , o ölçü ile doğru ve yanlış öz
olarak ayırt edilebilmeli..Şimdi suçlananlar bu
ölçünün dışına çıkanlar. Ne var bunda
söylermisin ?

Sedat Suna
Kıyas... Kıyası olmayanın geçmişte kafasına
bir şey düşmüş olabilir..Ömür kıyaslama
ile geçer.. her deli kendi davulunu çalar..al
size bir kıyas.. düşüne düşüne düşme
kardeş... Söz..Tüm konuşmalar söze
kıyastır..

Halil Sergin
Gaza gelmekmi :) de get..Benin onlarla alakalı
ilk yazdığımı oku yobazcım..Gayetten gazı
alınmış bir yorumdu..!

Sn Yazboz
sen ölçüyü sadece kuran olarak belirliyon
başkaları başka başka değerler buluyor
ölçülemek için,,dayatmanın mantığı ne
olakı?

Sedat Suna
Sözlerin terimi beni
ırgalamoyor-zıngıldatmıyor

Halil Sergin
Dayatmamı oda nereden çıktı ? O beni yanlış
görüyor bende onu.Dayatan kim , alnına silah
dayanmıyor kabul edeceksin diye. Herkez kendi
doğrusunu savunuyor..Bak sen benim inancıma laf
etmeden ben sana etmem...Cübbeli ben gibilere dil
çıkarıyor , bırakta bende çıkarayım abi :)

Sedat Suna
‎:).. Bedende beyin olmasa..beyin düzgün
işlemese... Ölçü.... ölçüler.. Ölçü bile
türkçe değil mi..ona başka ad bulmak
gerek..belki çarpar :)

Sn Yazboz
yok sen bıraz bursaspor taraftarı gıbın
konuştunda ondan dedim hani ,,istersen söylıyem
federasyona küme düşürek sizi,,:))

Halil Sergin
Yok zaten 8 maç ceza aldık hükmende mağlup
olduk , o konuda damarıma basma ozaman
dayayabilirim bak :)

Sn Yazboz
desene federasyon haklı,,bak sen bile böle
sinirlenıyosan teksaslılarınız neler
yapıyodur kımbılır:))

Halil Sergin
Cübbeliyi arada kaynattınya helal olsun sana :)

Sn Yazboz
neden ınsanlar bırbırını yanlış görürki?
bence sorun "dış mihraklarda"

Sn Yazboz
herkez kendisine verilenle,kendi yapısına
kodlananla hareket etse eminim dünyada sorun
kalmaz,,sorun "ithal"
ettiklerimizde,,ulul kaçma gel konuşak biraz sen
derin adamsın,,halil cüppeliyi öyle bi
kaynatacaklarkı sorma gıtsın :)

Halil Sergin
Abim bak şimdi , vicdan ve akıl meselesi
değerlidir hemde çok değerli...Ben şunu
bilirim , mushaf iyiye ve güzele
klavuzlayandır..Nedir bu iyi olan ? Hani şu
bahsetmiş olduğunuz iç ses varya
"tanrı" diye kabul ettiğiniz , işte
ben onu tanrı...

Halil Sergin
Niye bozar biliyormusun onuda yazayım , ibrahim
kıssası bana örnektir..Ben yaratan değilim ,
ne güneşi doğudan batırabilirim , nede
batıdan doğurabilirim...Ben anca bir vesile
olabilirim , bir çocuğun doğabilmesinde
olabileceğim gibi...Haddimi bilirim kısaca
Yaratıcıma karşı , sınırımı aşarsam bu
hadsizlik olur bildiklerim
doğrultusunda..Selam..!

Osman Nuri Alp
İnşallah bizler sapıklıklarını tek tek
görüyoruz.

Sn Yazboz
yazdıklarıyın çoğuna
katılıyorum,,ancak,bakış açını genişletip
daha net düşünmene sebep olan
"şey"leri neden sadece mushaf ile
sınırlandırıyorsun onu anlamakta
zorlanıyorum,,

Musab Durandağ
dün budüşüncelere sahip bir arkadaşla
yazıştım özelden vicdanı ve aklını
tanrının parçası görüp içinde olduğundan
kendinide onun parçası görüyordu ve özellikle
dikkatimi çeken acı çeken ve çekmeyenler
hakkındaki düşünceleri idi insanın sebe...

Musab Durandağ
ne zamanki düzen bozuldu azgınlık arttı işte
ozamanlarda allah kullarına düzelmeleri
konusunda uyarılar gönderdi bu bi kısıtlama
değildi tam aksine ekstra kolaylık idi
insanoğlu için.

Sn Yazboz
osman beg,sapık olan kımler izah edermisin ?

Halil Sergin
Abi mushafla sınırlandırmıyorum , onun bana
klavuz olduğunu ve beni geniş bakış açısına
yönlendirdiğini söylüyorum. Bu yönlenmede
klavuza ihtiyacım olduğunu söylüyorum.
Öğrmeden bu iş nasıl mümkün olabilir ki ?

Ali Rıza Borazan
Düzen hiç bir zaman olmadığına göre
uyarıcılar peşpeşe ek*** olmamıştır.

Sn Yazboz
musab,malesef bu uyarılar ekstra kolaylık
yerıne ekstra zorluğa dönüştü,,örneklerı
saymakla bitmez,,

Halil Sergin
Abim zorlaştırıldı diyorsun dikkat et ? Kim
zorlaştırdı ? Allahın kolaylık olarak
sunduğunu zorlaştıranda insan değilmi ?

Sn Yazboz
bak nasıl didikliyoruz cüppelileri,,oysa onlarda
bu dinin mensupları olduklarını
söylüyolar,,tabi onlarda bizleri,,ve herkez
birbirini,,neden??? çünkü gerçeğin TEK
olduğuna onunda sadece bizde olduğuna iman
etmişiz,,

Edip Yuksel
SN YOBAZ: "... ya siz hadis madıs
dinlemiyonuz işiniz gücünüz
meal"Yukarıdaki ifade sadece yobazlık
ifadesi değil aynı zamanda madrabazlık. Niye?
Zira bu kişiler genelde hadisleri orijinal
uydurmalardan değil HADİS MEALLERİ'nden
okurlar. Ancak, müslümanları eleştirdiklerinde
Kuran için meal diy***r, hadis için demiyorlar.
Arapça bilmeyenler için iki seçenek: Hadis
meali yoksa Kuran meali!

Halil Sergin
Heh şimdi işin olması gerekenine değindin
eline sağlık..Ben seninlede bir başka farklı
düşünceye sahip biri ilede rahatlıkla oturup
paylaşım yapabilecek kapasitede biriyim
elhamdulillah...Ben kişinin kabul etmediğim ne
namazına nede haccına...

Sn Yazboz
mushafla sınırlandırmıyosan aramızda hiçbir
sorun olamaz,,resulden,mevlanada

Osman Nuri Alp
sapık olan ismailağa cemmatidir. cemaatin
önünde olanlar,bu öndeki sapığın arksında
olanlar.

Halil Sergin
Abim işte tamda bunu yazıyorum...Ben kişiye
hiçbirzaman bakmadım , o yazılan varya onun
içeriğidir mühim olan..Ama bizim parçalara
bölünmemizin yegane sebeplerinden biri
kişilerin kendilerine değer vermemiz , halbuki
insan için gerekli olan öğüt sözde ve yazıda
mevcuttur.

Osman Nuri Alp
saadet partisine oy kullanarak
Laik-demokratik-kapitalizm

Sn Yazboz
osman nurı,ben "ismailağa cemaati
sapıktır"demem,,ancak içlerinde bilerek
sömürenleri hariç,,

Osman Nuri Alp
ismailağa cami cemaati derneğiyle tağuta
bağlıteşklat da kurdukarı için tağutu
reddetin diyen Allah c.c nn ayetlerini de
kabül etmeyip reddettikleri için de
Kur'anın bir kısmını kabül eden bir
kısmını kabü letmeyen peyga...

Sn Yazboz
edip,mealcilik bir olgudur ve sorgulanmalıdır,,

Halil Sergin
Cemaatler içerisinde farkında olanlarla
olmayanları bir tutmak doğru değil..Ya bu iş
insanın kendinde bitiyor , insan insan olmak
istedikten sonra yaratıcının ona iyilik ve
güzellik kapılarını açmaması için hiçbir
sebebi yok ki...Duanız olm...

Sn Yazboz
‎..ayrıca edip bey,kuran meali noktasında
hepinizin çevirisi birbiriyle tutarsızlık
içeriyo,,okuyanın rahatlıkla anlayabildiği
kitaplar değil mealler,,ancak onların bu konuda
çelişkileri doğrudur haklısınız,,

Halil Sergin
Meal yapanlar zaten yaptıkları meallerle
birbirlerini fazlası ile sorgulamaktadırlar. Bu
işi kopya usulü ile yapanlar olduğu gibi ,
birşeyleri samimiyetle anlamaya çalışan ve
ortaya koyup açıklamaya çalışanlarda
mevcut...Edip abimizden allah razı olsunki bu
işi samimiyetle ortaya döken ilklerden olduğuna
kanaatim var..Keşke meal çalışmalarına bu
derece herkez önem verebilse..Ozaman yolumuz
dahada açılacak.

Osman Nuri Alp
edip sn ne dersin.ayetleri yani meali de
getiren Muhammed sav. değilmidir.bizlere
uyduruk hadisleri veren
Laik-demokratik-kapitalizm

Osman Nuri Alp
KUR’ANI OKUYUP ANLAMAK İSTEMİYENLERE
KUR’AN NE DİYOR?1-Maide 15- Ey Kitap Ehli,
size bizim peygamberimiz geldi. Bu peygamber,
elinizdeki kitabın öteden beri gizli tuttuğunuz
bir hükmünü açıklıyor, bir çoğuna da
değinmiyor. Gerçekten si...

Ahmet Günaydın
Etiket için teşekkürler, halil
bey,Hakk(gerçek) Rabb tendir. Amaç hakka
ulaşmaktır. Hakka ulaştıran her şey
araçtır. Bu araçlardan bazıları
şunlardır:1. Allah'ın insana ruhundan
üflemesi /bütün tanımları öğretmesi yani
Tüm el kitabı(yazılım...

Sn Yazboz
yaşamı düşünmeyi kilitlemek tam da budur
osman nurı,,

Behruz Bagirov
Etiçet için teşekkürler Halil
abi...Cüppelinin kendinden de olmasa video için
yazılan yorumlardan bilgileniyoruz....

Sn Yazboz
edip beydende fırçayı yedik***a güzel muhabbet
oldu,,teşekkür edrim halil eklediğin ve konuyu
başlattığın için,,bu arada bursaspor 8 değil
5 maç ceza aldı,,ancak sen merak etme bülent
arınç bey arkanızda bu iş tahkıme gıder ve
sadece hükmen mağlıbıyetle
yetınılır,,demedi deme :))

Halil Sergin
‎5 maç içerisi 3 maç dışarısı yasak :)
taktik güzel , 8 maç ceza ile hükmen
mağlubiyeti kabul ettiriyo adamlar , ya bizde
herşey üçkağıtla hallolmak zorundamı :)

Osman Nuri Alp
edpyüksel yuarıda verdiğim ayetlerin bir
manası yok mu.bu ayetler sana birşey
anlatmıyor mu.evet bizim bu durumda en sağlam
en garanti kaynak kur'an dır.senin buna ne
itirazın var.islam dininin özü Kur'an ve
sünnettir.uyduruk hadisler değildir.

Giyasettin Abuşak
shıft iki nokta üstüste de :)

Metin Mete
Selam;Hayirli olsun Osman Hoca Hayirli olsun Dinin
özü size...

Metin Mete
Selam;Iste özüdür isin söyledigin
özdür,Islami Kurandan baska biseye
baglama....Selam;Allahi birleyen,Dini yine Allaha
özgeleyen Tevhid erlerinin üstüne olsun..

Yorum Ekle

Rnb On The Bed03:00
13 yil önce
664 izlenme
Betül - MEĞERSE [HD]04:33
13 yil önce
934 izlenme
# CasTin # Sen ßenim Herşeyimdin .03:57
13 yil önce
537 izlenme
SAHTE ŞEYHLER..!03:33
13 yil önce
4910 izlenme
Her Şeyde Sen Varsın Unutamadım...04:09
13 yil önce
1045 izlenme
Sagopa Kajmer - ßebeğim  öldü03:49
13 yil önce
766 izlenme
Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem04:12
13 yil önce
474 izlenme
Dünden Bu Güne Tofas05:43
13 yil önce
817 izlenme